Skip to content

Forum Ekonomii Społecznej

grafika informująca o Forum Ekonomii Społecznej

Co jest naszym celem?

Upowszechnianie podkarpackiej ekonomii społecznej, w tym wspieranie i rozwijanie podmiotów ekonomii społecznej poprzez wyróżnienie ich kluczowych liderów i przedstawicieli oraz podmiotów ekonomii społecznej. Promowanie symbolu usług i produktów o najwyższej jakości, wykonanych z wyjątkową dbałością o wykorzystanie potencjału społecznego, wspierającego rozwój przedsiębiorczości społecznej.

Jak zrobimy to wspólnie?

Forum to wydarzenie, na którym zostaną przyznane nagrody laureatom konkursu „Lider Ekonomii Społecznej” w kilku wybranych kategoriach tematycznych oraz przyznaniu Znaku Promocyjnego Ekonomii Społecznej „Zakup Prospołeczny” podmiotom ekonomii społecznej poprzez udzielenie wyłącznej licencji na okres 1 roku.

Podczas forum odbędą się panele tematyczne z udziałem kilku prelegentów i ekspertów z różnych dziedzin ekonomii społecznej z możliwością zadawania pytań przez uczestników:

Budowanie i promowanie marki podkarpackiej ekonomii społecznej. Wyzwania stojące przed sektorem ekonomii społecznej widziane z różnych perspektyw i środowisk.

Przegląd innowacji społecznych w ekonomii społecznej na poziomie regionalnym i krajowym. Upowszechnianie wyróżniających się innowacji społecznych.

Wydarzenie będzie realizowane corocznie w latach 2024-2028.

Udział w forum jest bezpłatny dla uczestników wydarzenia.

Jakie są korzyści z udziału w wydarzeniu?

  • Poznanie aktualnych liderów podkarpackiej ekonomii społecznej.
  • Możliwość zabrania głosu we wspólnej dyskusji.
  • Nagrody, statuetki i dyplomy dla laureatów konkursów.
  • Materiały informacyjne.

Kto jest odbiorcą wydarzenia?

  • Jednostki Samorządu Terytorialnego (JST);
  • Ośrodki Wsparcia Ekonomii Społecznej (OWES);
  • Podmioty Ekonomii Społecznej (PES);
  • Przedsiębiorstwa Społeczne (PS);
  • Powiatowe Urzędy Pracy (PUP);
  • Inne podmioty działające w obszarze ekonomii społecznej i/lub zatrudnienia socjalnego.

Liczba miejsc na wydarzeniu jest ograniczona do 150 osób!

Dokumenty do pobrania:

 


 
Skip to content